Tuesday, November 3, 2009

aku cinta....

hatiku bahgia...,..cam bintang2 berkerdipan dalam hati ini. seperti, aku menghitung sinar matahari di siang yang sungguh indah.
hatinya, hatiku....dan hati kami berbicara...
adakah pertemuan membawa kepada satu ikatan yang berpanjangan?
adakkah dengan satu kata salam membwa kita pada pertemuan yang tidak mungkin terpisah?
adakag dengan satu hati yang kini milik kita, membuat kita tenggelam pada kenyataan hidup sebagai pasangan dewasa?
hatiku cuak lagi...senyuman yang xpernah lekang dari wajah kini. dengan debaran hati yang sentiasa menemani. huhu...dunia ini ana yang punyer.
adakah cerita ini akan berpanjangan? ntah, aku xpasti, yang pasti...aku berharap moga ia berakhir pada satu penghujung seperti yang aku idamkan. INSYAALLAH.

No comments:

Post a Comment