Monday, November 9, 2009

nak kata apa?

sebetulnye menda nie terlalu rumit, sampai aku pom naik hampeh nak pikiw...wey, klu boleh aku xmboh pikiw lasom, tapi pe2 jadi aku tetap kena selesaikan dulu sebelum p ke nxt stage. aduyai...
pe nak buat erK? da cam citer novel da idop aku nie, real x, fantasi pom x...duk kat middle.. pulak... yang bikin citer, aku jugak...kan selama ni aku penulis skrip merangkap pengarah untuk sinopsis hidup aku... mak oii, pyah weh, nak puaskan hati semua orang n dalam masa yang sama nak puaskan hati kite jugak. byak tol kos melepas dalam hidop nie...
tambah lagi,..
tadi citer novel, ni tambah lagi teori ekonomi.
rajak2...
wat can i do?
wat should i do?
akku xpernah nak buat org payah dngan diri aku, n aku mmg xnak diri aku jadi beban kat orang len...then>>>
huh... moga dipermudahkan segalanya, n mga dibukakan jalan agar aku mampu buat keputusan yang tepat..
yeppi...hidup, even bayk buat kite sedih, bukan air mata jadi temannya...
sesedih mana pom, citer hidop kita, kita perlu ingat tentang satu benda " ALLAH XKKAN GARA CITER SESEORANG NGAN DUGAAN YANG BEGITU RUPA MELAINKAN ALLAH TAW KITA MEMG MAMPU MEMENGANG WATAK ITU"
peringatan untuk diriku...

No comments:

Post a Comment