Monday, December 21, 2009

kata hati yang terbuang

kalau aku taw semua ini akan terjadi...mesti aku xkkn buat camtu dulu. tapi sampai bila aku nak diam, trime seme perubahan yang berlaku tnpa aku rase apa2? aku pom manusia jugak. hargai org yang x hargai kita, penatnye...
seme yang kita buat salah bagi kita...cinta itu mmg buta. uh... ntah lah... aku jew kot yang dalam dunia nie tertekan ngn ikatan persahabatan. hahahah including kwn aku sowg nie. hehehe..
dyah ...bygkan pe yang telah terjadi? penatnye nak buat owg raser kita nie take care pasal dia, tapi dia asom xtaw tentang tu. aku trikat ngan janji, cume tuhan jew yang taw betapa aku hargai janji2 tu seme n mmg nak tunaikan janji tu. klu aku nie lupa pada janji aku raser da lame aku buat xtaw jew pasal die. da lame aku doakan die yang baik2, tapi hasilnye, aku jugak yang terjerat.

No comments:

Post a Comment