Saturday, March 27, 2010

blog ini..

blog ini cuma ada 2 haty...
yang sentiasa menemani antara satu sama len..
xmaw terpisah, dan INSYAALLAH akan kekal selamanye..
kesah persahabatan...
tentang 2 haty, tapi satu rase..
mungkin xselalunye beringinan, tapi akan selalu memahami..
xjugak selalu sebulu,
tapi akan sentiasa bertolak ansur...
aku, kamu...
n kita...
team, dyh
n persahabatan
selalu bersama...
xkira lah hujung dunia ke?
hujuang waktu ke?
atau hujung sebuah keinginan...
kita akan tempuh bersama...
bukan baru kenal kan, sejak darjah satu agy
sampai sekrang...
urm...ngan org len, sampai gaduh2,
tapi ngan mu, xder lak..
aku raser sebab ko ni penyabar,.
huhu, kalaulah, ader lelaki cam ko, n die suke kat aku..
syoknye...hehehhe

1 comment:

  1. mu gak erh....nk ak transform jadi laki ke???hahha.. penyabar la sgt aku nih..dulu kat umah aku selalu kena marah kat ayah aku..bila ajar adik aku wat keje sek sopmo aku marah2 bila adik aku x paham pe yg aku ajor 2..haha..

    by : pinkoq

    ReplyDelete