Wednesday, October 28, 2009

DAYAH...AKU CUAK.

nor..camner erk? perlu ke aku lupakan si ady tu, aku kena cari org len dan lupakan dia ke? cuak tol aku nie. aku raser dia makin jauh lah, makin bukan....tapi, xkkan nak kate mimpi tu sia2?
ko taw kan asal usul mimpi tu...ko faham naper aku bimbang semacam jew....
huh....klu aku lupakan dia, n cari yang len...camner? ok x?
lagipom, aku da nak grad pom, da tiba masernye aku pertimbangkan balik hal nie, aku perlu jadi individu yang pikirkan mase depan ngan lebih serius agy...
nthlah..payah lah, hidup nie. nak buat keputusan, kena cukup pertimbangkan...bukan ngan rasional jew, tpi ngan akal yang waras n bijak menilai..klu tak hancurlah hidup nie. mak...
bantu aku...bantu aku dalam buat penilaian...
YA ALLAH...bantu aku membuat penilaian yang bijak pada kebijaksanaanmu...
tolong, rimas..

No comments:

Post a Comment