Friday, October 9, 2009

mengapa dia??????????

perasaan ini datang lagi, walau bagaimana hebatnye aku bendung tapi ia tetap datang. aku xjemput ia datang, aku pom xlangsung pelawanya hadir dalam hatiku
semua ini buat aku takut, semuanya bagaikan mengantungkan aku pada tali yang hampir putus. bimbang, resah, takut, ragu...semuanya
semuanya menari dalam lagu hatiku yang berirama
wahai hati..
kenapa berlagu lagi???
sudah hilang melodinya untuk buat aku terhibur
sudah kaburnya irama untu aku dendangkan
aku maw menagis, aku takut... tersangat takut.
perlu ke aku bagitaw hati ini bagaimana?
faham kah dia pada diri ini
kenape aku raser begini pada dirinya?
dia kan manusia biasa..
masih terlalu awal untuk aku titipkan kebahgiaan bula bersamanya
entah esok luse..
dia bukan milikku lagi
dan aku tak maw mengulangi kewajaran biasa di saat perpisahan
aku serik
tapi apa dayaku???
telah aku bisikkan pada hati..
pagarkan hati dari perasaan itu lagi.
halangkan hati ini dari menghidu rindu lagi
kalu boleh...
butakan hati ini dari terpandangkan cinta yang sementara
aku xlarat untuk merasinya lagi
mengapa dia????
kenapa dia????
payah untu aku jawab persoalan itu.

No comments:

Post a Comment