Tuesday, October 20, 2009


Ya allah.....kenapa hari ni aku terlalu memikirkan masa-masa lalu aku....sedar x sedar mase berlalu begitu cepat. sudah 22 tahun aku bernafas di atas muka bumi ini Ya Allah.. sudah cukup kah amalan untuk aku bawa ke akhirat kelak atau masih banyak yang perlu aku perbaiki...betul la apa yang orang kata..perkara yang paling jauh dalam hidup kita ialah MASA LALU dan perkara yang paling dekat dengan kita adalah MATI. Ya allah, saat ini aku betul2 merindui diri aku yang dulu....ntah kenapa aku begitu menghargai diri aku yang dulu...dimana kurangnya hidup aku sekarang ni pun aku x taw.....masa terlalu cepat mendewasakan kita hingga kita tidak sedar masa yang meninggalkan kita. terlalu banyak kenangan yang disimpan, terlalu byk dosa yang dihimpun, Ya Allah sedarkanlah aku sepertimana engkau menyedarkan aku hari, supaya hari-hari mendatang aku x leka dengan nikmat dunia mu....Amin..

by pinkoq..

No comments:

Post a Comment