Saturday, October 10, 2009

malam nie

malam nie sunyi jew, da lah aku tdow sorg2 dalam bilik nie. nie da kol 1.30, aku still xboleh tdow. tadi, ngah duk update aku punyer fb,,ttiba seseorang menjelma. huh, kenangan lama menjenguk kembali. cume beberapa perkataan buat aku terimbau perbualan tadi...sayu, senyuman, mengingatkan, kemaafan...
4 elemen, yang pada aku begitu sinonim dengan imbauan semalam. siapa dia pada aku, bukan saper2..tapi siapa dia sebelum kewujudanku. bukan lagi persoalan untukku..
aku taw dia, aku kenal dia...cume aku tak taw fakta kronologinya. xperlu aku taw tu seme. kerana yang telah terjadi, tetap telah terjadi. n andai soalku ttg mase lalu, membuat hati seseorang resah, aku xkkan terlalu kejam. untuk mengadai senyuman dia kepada gelisah yang resah.
mmmm...
aku percaya...
aku yakin...
yang terjadi tentu ada suratannya

No comments:

Post a Comment