Sunday, January 31, 2010

- - - - > dunia akhir zaman

malam ni aku de sumetim nk share ngan korang.ni soal maruah agama kita..kenapa manusia suka sgt bermain2 soal agama..tadi tyme aku ym dgn kwn aku soram ni..die de bg sumetim yg ak betul2 terkejut dan sgt2 kurang ajar..[bkn kwn aku..sumetim 2 la]..jahat tul orang yahudi..x abes2 membenci islam..tp kita semua dh tahu yg yahudi adalah musuh nyata umat islam..sampai akhir zaman pun mereka tidak akan pernah berhenti memecahbelahkan umat islam ni..ak agak terkilan dan agak marah dek kerana ketidakwarasan yahudi i2...sumetim yg aku ckap 2 korang leh tgk sndiri..


apa pendapat korang??? mengucap panjang aku bila lihat gmbr ni..kenapa perlu menggunakan kalimah suci 2 tuk membuat tatu...mgkin ni salah satu teknik yahudi tuk mempersendakan umat islam...bermacam2 cara mereka cuba tukmerendahkan maruah islam..ak xtaw nk cakap pe..p lam ati jahat aku ak mmg doakan supaya tubuh pompuan 2 naik kurap or penyakit kulit yg teruk2..ape2 pun aku harap Allah membalas perbuatannya sbb aku yakin Allah maha mengetahui...aku bangga menjadi UMAT NABI MUHAMMAD...aku bangga agamaku adalah agama ISLAM..kerana aku percaya ALLAH i2 ada..

by : pinkoq

3 comments:

  1. dunia nk kiamat,org semakin xde otak,agama jd permainan,kemanusian jd kesetanan(N.Suzaini CM,2010)

    ReplyDelete
  2. u r rite.. dey all mmg setan bertopengkan manusia..damn!!..huh!!!..ape nk jadi lah...
    p x sure la kam.cm mu kata myb adobe or smtin else...but use dats 'kalimah' really2 buat ak terkilan....=(

    by : pinkoq

    ReplyDelete
  3. kurang ajar tol lah..saje je nak naikkan marah kite seme. pahtu bile kite buat propaganda cket pom da kena label pengganas. iesyh..xbertamadun tol lah.

    ReplyDelete