Tuesday, January 5, 2010

hujan..mya zahara

hujan dari pagi tadi lagi, baju pink yang singkat itu terasa terlalu kecil dek keran kesejukan yang teramat. nseb bek, mya tdow sowg, biliknye xberkongsi, so, pe yang dia nak buat itu adalah haknye.
klu ikutkan hati, mya nak ke pnatai, bermesra ngan pantai, berlagu ngan bayu..tapi hajatnye tersekat. hujan, hujan hujan...dan angin laju menolak tubuhnye terbaring di katil yang usang.
satu persatu, hidup..hari ke hari...masa berganti...saat ke saat...
ari ni da 5hb... klu ikutkan tahun yang berganjak, mya da 23 tahun. tuanya....xnak...nak 22.
ambek lah 22, pahtu simpan dalam frem.. hehehe...suara itu menyindir mya.
argh,,..lum sampai birthdaynya, means mya msih 22 tahun.
nagin lembut menyapa wajahnye, ujan yanng turun renyai seakan menangis pada satu sinopsis. ntah pa yang ditangisi, mya xtaw, n mya xkkan tahu. hati mya? mya menangis?
air mata mya.... cuma mya yang taw.
sekrg nya pada fasa penyesuaian, sesuaikan diri pada kenangan, n sesuaikan dri pada ingatan. seprti dalam shout out facebooknye... " yang indah itu kenangan, yang pahit itu ingatan "
urm....
xguna mya pikiwkan org yang berlalu dari hidupnya, yup...hidup mya bukan pada nyawa org len..apatah lagi perjalanan hidupnye, bukan atas dasar liku org len.
mya nak hidup sendiri, mya xkkan percayakan kawan lagi...mya nak hidup ngan utamakan dri sendiri. mya cuma sygkan hidayah. cuma insan itu yag benar2 memahami kemeluk hatinya.

1 comment:

  1. hehhehe..bes2...trskan...ade nama aku lg aku suka...hu3...

    by pinkoq

    ReplyDelete