Wednesday, February 3, 2010

<- - - - cerita di bilik aku - - - - >

gud nite malaysian..hehehe [ buang tebiat ke ape!!!]..bowink lak mlm ni..keje byk p mls nk buat.hu3..esok aku n d geng nk p klang..buat pa???? buat bodo jew..haha..x lah kitorang nk g Hospital Tengku Ampuan Rahimah [ tul ke x nama spital 2??? compius]..sem ni de subjek yg buat kami kena go 2 d hospital..so, dengan berpaksa rela kami menerjah ke klang..ak bkn nk cerita sal g klang ni..gpun x de crite lagi coz blm g..t ak ambik pic byk2..ak story la kat korang..ok??....okey...sbnrnye mlm ni ak nk crite kat korang sal kamar tidurku bertempat di sebuah kolej di UKM [ urm..sumbak + skema molep!!!]..xyah gthu la kolej mane t de lak yg mai serbu bilik aku [ ala2 terjah melodi..ahaks!!!]...bagi aku lah lam byk2 tempat kat UKM ni, bilik aku la aku paling suka [ poyo jah!!]...aman sentosa wa ckp lu..haha...nk taw cmne keadaan bilik aku???....of course la de gmbar..jum kita layannnn........zzzzzzaaasss!!!


ni lah tempat aku beradu a.k.a lepak2 main laptop...=)

yg ni "robok baju"..[bhs ganu]..almari pakaian versi KL..[motiff>>]

tempat aku study [study la sgt..ecing jah!!!]..

marilah bersembahyang...hehe..
tempat sidai telekung aku..dekat ngan almari ..

ni je buku rujukan sem ni...ngeh3..bkn la...ni sekadar hiasan jew..sume buku lam kotak daa"""dulu aku rajin gak susun buku2 aku kat atas ni..p bila pk abes sem kena kemas sume..aku pun dh x susun..mls wo n kemas balik letak lam kotak..ponat...naik terkehel kepala bahu aku...


haaaa....ni la brg make up aku [sekadar mampu]..p g kelas muka cam cekadak gak..kih3..

n d last one is ----->> scroll down..

pekakas mandi n yg sama waktu dgnnyer...haha.
actually baldi aku de 2..p 1 dh ilang..orang x bertamadun mane ntah curi...
menyusahkan idup aku!!! dh la bapak aku yg beli baldi 2..[tiba2 jah!!]

begitu lah keadaan bilik aku...kwn2 yg pernah mai bilik aku taw la cmne rupa bilik ni secara menyeluruh...p mmg bes la..selesa pun selesa..ak duk sorg2 jew..xde roomate p ade jiranmate..hua3..kwn2 ak duk dekat2..so, bowink2 p lepak ngan diorang..dh 2 thun aku duk kat blok bwh ni..dulu bkn main tension bila taw kena duk sorg2 [ bkn pe..takott!!]..mane x nye, kat umah pun ak share ngan kakak aku..tiba2 mai cni kena duk sorg2..ak xdk bran la wey..p 2 dulu2 la..tyme 1st2 kena check in blok bwh ni..skrg ok dah...ad bran sudahhh..=) ..haha...so, smpai disini dulu la..ak nk p angkat mknn aku..t basi lak..rugi woo..[cf world..fb..aku dh gian main game nih..ari2 mesti duk bkk..aiyakk!!!]...k caw noh...c u...lap u allz..=P

by : pinkoq

No comments:

Post a Comment