Tuesday, February 9, 2010

mya zahara....jiwa sepi

selamat pagi semua, mungkin itu yang terbaik mya ucapkan pada waktu waktu begini. yelah, da kol 2.30 pagi, mmg sah2 ngah pagi2 buta mya duk berjaga nie. esok mya da nak balik kg, balik kg ke????... alaa...rumah kat terengganu, belajar u pom kat terengganu. kira klu balik umah pada cuti sems tu balik kg lerr...jgn duk sindir2 aku lerr..
selalunye wktu2 camnie, mya da lame lena tidur ngan mimpi2 yang syahdu mahdu. hahahaha..bahasa baru tu. perosak bahasa tol lah aku nie.
ntah lerr..hati mya xberapa nak ok malam nie. ade yang menganggu jiwanya, xtenang..lasom xtenang. raser cam ader sesuatu yang dia mahukan tapi dia xmampu nak dapatkan itu. kenapa klu kapel msti nak kena tunjuk2? eisyh...
alaa, mya dulu pom camtu jugak waktu die pernah terikat dengan seseorang yang mmg dia sayang. tapi lepas tu, mya xpernah nak heboh2 kan tentang tu, tapi bile breaks up, baru mya umumkan yang dirinya single. hahahaha..
hampeh tol..sebetulnya, bukan itu yang mya mahukan, cuma mya tertekan ngan pelbagai persoalan hatinya, apakan cinta sekarang miliknya untuk masa depan? mya xmahu pikirkan itu, serabut n menyesakkn hati mya.
untuk siapa cintanya, untuk apa cintanya, untuk bila cintanya, untuk bila mulanya cnta itu. biar mya jew yang tahu, itu soal n jwapan mya. bukan hak orang len untuk tahu tentangnya...
urm..keluhan itu dilepaskan. rakannya sibuk menilik satu laman sosial yang agak glamour pada ketika ini. rakannya itu pom da berpunyer, kdg2 terbit juga perkataan "pakwe aku" didepan mya. sowg lagi akan menyebut "boyfriend" aku. n mya, akan katakan..."xder sape"... pahtu tukar topik dari mereka2 nie berebut menyoal ttg misteri itu. pe2 jelah...mya xmahu berkongsi ttg hatinya kepada mereka cz itu terlalu sulit dan mereka xkkan faham kenapa cinta menjelma dalam hidup mya sekarang n mya xbahgia ngan cinta itu.
cuma seoarang...lilingku.
yup...aku cuma gtaw kamu.

No comments:

Post a Comment