Tuesday, February 23, 2010

I, mE & mY sELf

bakpe la mlm ni rasa cam sedih + windu + nyesal +cuak + rimas..mu ade mslh ke dyh???? kepala aku ni ligat mutar memory dulu2an..semalam dh jadi sejarah pown ..bila pkiw2 kan balik...bukan senang hidup bila kita bergelar manusia ni. korang pernah rase x??? kita harap benda lain p jadi benda lain..sepanjang aku hidup..angan2 aku selama ni x byk pun jadi kenyataan [mungkin byk p myb aku x sdar..bleh ke cm2??? pe2 je la..hehe] ....bermcm2 benda aku duk berangan selama nih..p 2 la...angan2 mat jenin...betul la kata orang.....sblm lahir lagi kita nih dah ad takdir kat dunia ni...takdir yg terpaksa kita telan wlaupun pahit cam hempedu [pahit wo0oo, aku pernah mkn hati ayam hok kena hempedu 2...yekss!!]selagi kita bernafas kat dunia ni takdir 2 la yg akn kita bwk sampai mati....ri 2 tyme aku jln kaki odw balik kolej...aku tgk sekeliling aku...sume manusia..sama mcm aku [mmg la..ape da!!!] ...tp upenye setiap manusia yg aku perati 2 ada mslh masing2..setiap yg lalu kat tepi aku ade je crite pasal 2 pasal ni...yg aku pasti sume berkisar ttg hidup diorang...mcm2 emosi aku leh tgk..ade yg gelak sampai x ingat dunia..ad yg serius gile.. ad yg sedih ala2 frust tertonggeng...ad yg happy semacam..ad yg kalut x tentu arah..ad yg berlari2..ad yg begitu sopan berjalan sampai x tgk org keliling..macam2 ragam depan mata aku..baru la aku sedar hidup ni cam drama kan???..kita ni juz watak2 lam drama 2.[watak lalu lalang..haha..2 watak aku.korang xleh ambik..hua3] ..dlm keadaan sedar of course la diri kita hero/heroin lam drama yg kita create 2 kan..[ngaku ja la...kan..kan????]....urm..penat jadi manusia ni..berakal p bengongnye tetap ade [cam AKU]..korang penat x jadi diri korang??? xkisah la pe jwpan korang..yg pasti jwpan aku...bukan mudah nk jadi manusia bernama NOORHIDAYAH BINTI SULAIMAN ni...arghhhh!!!!....

by : pinkoq

No comments:

Post a Comment