Sunday, February 7, 2010

Kenyesalan dan Keinginan =)

cerita aku ni bkn rekaan semata2 erk..ni kisah benar [hua3..suspen jer kan..]..ceritanya cmni..hari jumaat mlm sab2 2 aku turun la p festival [FESSAT] kat dpn panggung seni 2..xde la ramai sgt pun orangnyer..leh bilang berapa kerat je trn...ak n d geng melilau2 la di sekitar rumah2 yg dibina..rumah ape???...FESSAT ni adelah buat pertandingan menghias rumah.. canopy jahh p kena hias2 cm rumah...tema thn ni 1 m'sia..so, ade la umah melayu, cina n india...nk dijadikan cerita..tyme 2 aku n aina p la kat khemah vip2 duk mkn [vip siap mkn dh la tyme 2]..kitorg p kedepan ckit coz nk tgk persembahan teater...pas2 tiba la part membosankan menjelma[menepung tawar x abes2..ponat aku tggu!!] tyme duk asyik melilau2 sekeliling terpandang la kelibat tangan manusia berinai corak..terdatang la idea nk merasa lukis kat tangan sendiri..dak 2 dak cina la...aku segan ckit nk tnyer kat ne diorg buat...ak pun srh kwn aku si aina ni tlg tnye kan...kat umah india upenyer...td aku lalu cm2 jer x perasan lak de majlis berinai ..hehhee..aku pn trs tarik aina ke tempat i2...operasi menconteng tangan pun bermula...
actually...aku suruh die buat bunga kat tgh pas2 ade daun2 menjulur ke jari...ak ingat die paham + pro la...hurmmm....cmni la hasilnyew [cm lukisan adik aku lak]....


b4 [ kan cntik kalu inai itam]..hehe

nah...ini hasilnyer.[rosak tngn aku...waaaaaa]

tapi aku x marah pun...sbb aku pun x expect nk wat inai corak kat tngn aku mlm 2..kalu x, leh aku bg gmbr srh die lukis kat tngn aku nih..xpe la..t ilang yg ni aku nk buat lagi...hu3..aku nk corak cm kat bwh ni la...korang tkn mouse 2 ke bwh......tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttt...

cntik kan>>>x sabaw nk mencorakkannye kat tngn gue..[gletusnya!!!...haha]...

aku x suka sangat pakai ina kat jari..tyme kecik2 dulu bila aku pkai inai kat jari jew aku rase nyesal x sudah...poyo jah!!!....bkn pe..aku rase cm de sumetin wrong je ngan tngan aku..hua3...padahal ok je..ade satu lagi bende tgh duk melilau lam kepala aku ni..nk buat ke tak?????.....kan buat kam nyesal lak...x buatkan asyik duk terpikir jew...gmbau ni lah wat aku xleh tdow mlm2..tekan lagi mouse anda ke bwh plzzz!!!!

motif!!!!

bukan bunga ni yg aku minat wey!!!..aku minat style rambut die jew..mengigau aku duk pk nk rambut cm2...wajarkah aku membuatnye???....urm dah puas ku pkiw2kn ..rase cm nak..p bila pk2 balik jap ag jdi cm tngan aku....waaaaaa...xmo2......arghhhh!!!...

by : pinkoq

No comments:

Post a Comment