Thursday, April 1, 2010

alahai sedihnye...

hati nie, 1 hb 4, bru sempat nak tgk blog nie. selama nie duk view fb jew...
terbacer lah kesah ko tu, hehehehe...mengalir air mata. laju jew... heheheheeh.. tulah persahabatan upernye. dulu, aku xpercaya pada persahabatan, aku cume yakin ada kwn jew, ada teman, tapi bukan sahabat, tapi bile da lame ngan mu, aku dapat raserkan persahabatan itu. indahnya...lebih indah dari cinta, lebih sejati dari cinta.
huhuhuhuhu...klu lah dapat corner balik, aku nak p tyme2 sekolah dulu, enjoy2 sakan, pastu baiki balik pe yang da buat kita terkebelakang. kan3?
tapi masa tu tetap mase kan, selalu maju, xpernah berundur, camtulah kita jugak. mane leh nak undur2 balik ini. AXL pom pernah kata "andai dapat ku undurkan masa" tu pom andai jew. hehehehehe
xlame agy aku nak grad da, susah payah kat cini selame 3 tahun, cume kita2 jew yang tahu, n juga umi aku. cume 2 org jew yg benar2 leh taw aku luar dan dalam, sorg HIDAYAH, dan sorg agy ROSIDAH..MY MUMMY LAH...
waaaaaaaaaaa...da nak abes da, huhuhu...pasnie nak cari keje lak, nak kumpul duit untuk selesaikan pe yang perlu disettlekan. aku selalu brangan, ada kete n bwk ko p jalan2..duk hotel mkan agy, pastu sambung p tempat len pulak. juz us... kalaulah, dapat. bestnya. aku nak bwk ko pusing 1 semenangjung, kita holiday seminggu, pastu kita p tempat2 yg kita nak p. aku paling nak bwk ko p kat neik kereta kabel kat pulau pinang. kite naik bukit bintang, pastu p shopping kat melaka, then kita p lah tempat yang ada keindahan alam. hahahahaah
pas ader duit cket, kite p overseas,,,mane taw ada rezki, kita wak umrah untuk 2keluarga. bestnya...
aku hppy mu nop berubah semalam, len sgt... hidayah tu dtg tanpa diduga kan? ko terpilih, means ko yag DIE syg.
hppynye, aku pom da xpakai handshock, n sarung kaki. undur balik aku nie, tapi aku cube lah xtunjukkan lgn, mmg dari dulu pom aku jenis xpakai baju lengan pendek, pahtu pakai handshock kononnya nak jaga aurat. hampeh punyer pandangan...
pakai handshock, inner, da lah jarang, ketat. aurat jugak, nie lah org kata berpakaian tapi bertelanjang. so, ingat tu...
urm... moga dipteguhkan iman kita kan? moga same dapat berjaya dunia n akhirat. hidup kita nie, cume perlu ada keberkatan ibu, bile keberkatan ibu tu, dipermudahkan kita dalam apa jua keadaan. pastu 1 lagi, petua aku lah, jgn perlekehkan yg mudah, dan jgn beratkan yang beban. seimbangkan.... jgn stress tapi tenang n pikrkan alternatif.
MASALAH BUKAN SEMENYA SELESAI N PENYELESAIAN, TAPI MASALAH POM SELESAI NGAN ADANYA ALTERNATIF.
sentiasalah, behubung ngn ibu, cz ibu nie ader 1 penawar yang leh sembuhkan apa jua penyakit. INSYAALLAH.

No comments:

Post a Comment