Friday, April 9, 2010

MAYUTI MAMAT


SIAPAKAH YANG AYU NIE?
NIE LAH DIE MAYUTI MAMAT.
disebabkan name die tu pendek, maka aku pom mmg selalu panggil die mayuti anak mamat. hehehehe...ringkasnya mayut. huhuhu..xctlly, die nie kwn aku sejak form 6 agy.1 kelas, tapi waktu tu aku nie agak pelik sikit, die nie lak cam skema cket..even name selalu kat report pak guard cz datang lewat ke sekolah. time aku rehat, die wak math, time aku balik rehat, die pom ngan math agy.. aku p ronda2 sekolah pom ye ngan math agy. aduh lah, aku jugak ngan enjoynye p happy2..hahahahaha..
masuk2 umt, ttibe ye kat cini jugak, mula len bilik, pahtu ttibe ngan kuasa bulan dari sailormoon, aku ngan ye jadi sebilik.. gitulah. pastu die nie lah geng sispa aku. panjat gunung ganang, redah sungai...huhu..sispa lah katakan. sampai lah sems akhir aku tetap ngan ye. nak taw die nia camne...
seorang yang berani, klu nk cakap nie, men redah jew..ingat x kes kita ngan pejabat asrama time sems 2 ri tu. huhuhuhu..takut. tapi tu lah kenangan kita untuk kita kenang sampai bile2 kan. setiap xcment yang ada name aku, mesti ade name die. we all, selalu 1 group lah weh..huhuhu.sampai sekarang, kita org ngan struggle siapkan tesis..caiyok2..mayuti. u can do it. huhuhuhu..moga hubungan kita nie kekal sampai bile2,

No comments:

Post a Comment