Friday, April 2, 2010

jiwa ku..hatimu

jiwaku...hatimu.
hatiku dipalu...
namun matamu perit menahan kesakitan
sedihku disni,
kamu gelisah di sana
jiwaku merintih...
aku tahu...
kamu merasakan sesuatu.
aku kesakitan...
perih, jerih, teramat...
tak bermaya...
aku tahu...jiwamu cukup mati..
tapi tegarmu berikan seukir snyuman.
ibarat taman yg kosng..
syumanmu ibarat mawar sekuntum,
wangi...harum..
cantik..menyeri...
membuatkan taman hatiku terasa tasik ketenangan.
aku...
perlukan dirimu..
n bukan org len..
walau berjuta yg datang...
aku cume rindukan mu...
suara mu sentiasa ada pada
alunan telingaku..
setiap hari dicorong telefon.
xpernah aku lupa utk hubungimu.
betapa aku rindu dirimu disana
saat ini aku menangis..
kotak mataku tembus lagi..
hanya utkmu..
aku thu, n aku pahatkan..
hidupku apa tanpamu?
nyawaku bagaiman tanpamu?
detik waktuku bukan sesiapa tanpamu..
jauh dimata..tapi selalu ku dakap dalam hatiku..
kalbuku...
kalbuku...
kalbuku..
untuk ummieque...
love u...



No comments:

Post a Comment