Tuesday, April 6, 2010

alamak ai..

aduhlah...lambatnye p jupe ayah angkat. mesti byk yang dibancangkan.... aku lak duk sorg2 kat luar nie menanti manenya teman2 aku nie. nak balik pom xder mood, mals nak balik sowg2..duk cinie, buka laptop, layn tenet. postkan pe2 yang aku rase nak post dalam blog nie..
ari nie da 6hb..huhu..13 nie last paper, pahtu fokus untuk tesis. then nak balik lah..wah xsabar giler nak balik, rindunye kat doraemon aku, shin chan , tea n se agy..aku xtaw name.
aku nak balik, nak masak, nak buat bisng kat umah, nak gegekan umah aku. nak tgk tv, sambil kacau adik aku, nak borak2 ngan mak aku kat luar umah setiap petang. huhuh,banyaknye benda yang aku nak buat. huhuhu.
cume 1 tujuan, nak jupe family aku..adik2 aku...
urm..balik da 1 hal, then 1 lagi aku kena berpisah ngan kwn2 lah...kena tinggalkan tempat aku stady n tinggalkan semua lecturer. cam la sedih sangt untuk berpisah ngan smue lecturer kan? hehehehe
6t rindu kat zaman belajar lak...banyak lagi yang aku perlu tempuhi.
weh...lambat sungguh minah nie g jupe lecturer..berjanggut aku tunggu. eisyh..lapor lah pulop..urm..

No comments:

Post a Comment