Friday, April 9, 2010

dedikasi untuk kwn2 umt..


NASIRAH IBRAHIM...
huhuhu,,nie kah die kwn yang selalu kat tepi aku time dalam kelas, klu aku bosan, mmg aku kacau die. mawnyax, aku bosan tahap gaban dgr pensyarah duk mengajar, aku ngan die buat kelas len dalam kelas. kan croh? best agy kelas kita, leh galok2..heheheheh
gambar nie aku curi dalam laptop die, klu ye taw, mati aku kena ketuk. tapi xpew lah, special version, n limited version agy. lum ada yang pernah nampak croh nie bergaya gini, hahahahaah..sowy da syum yang manis.
orangnya beik sgt, 1st kenal ri tu, cam bolok jew. tapi bile da rapat, wah hppy tol aku ngan ye, ye lah darling, ayang aku kat cini. mmuaaahhh..
ye duk umah sewa, aku kat hostel...tapi xpew, kat kelas selalu berkomplot. huhuhuhuhu..
senang kongsi apa2 ngan die, ye nie jenis yang open minded, baik hati..n xsosial. best giler kwn ngan die. hopefully, kita kwn sampai biler2 erk.

No comments:

Post a Comment