Thursday, April 22, 2010

bila ia datang..dan aku

Bila ia datang, aku pula bersembunyi di sebalik kenangan.. makin dekat ia datang padaku, makin sunyi aku dibalut dengan memori silam.
Aku xrela ia datang, dan aku xgemar menjemputnya datang. dulu, aku suke ia datang, aku dambakan dia datang segera, cepat2 lah datang, moga semuanya berakhir. Tapi ari nie len lak jadinya. Pelik , aneh...aduh.
urm... ia datang, aku lak yang nak menangis, ia datang aku lak yang bersedih... apa nak buat nie. semuanya nampak aneh bile semuanya terjadi seperti ini, urm...
ia datang. sebuah mase yang akan tamatkan pembelajaran aku, satu masa yang menjadi titik akhir kepada satu tempoh belajar untukku. juga sebuah penamat kepada sebuah persahabatan di universisti.
rela dalam kesdihan, pilu dalam gembira..semuanya bercamour campur, dan aku xpernah faham apa yang aku mahukan sebenarnya ttng ni. mahukan penamat, tapi tak mahu abeskan pertemuan ini. payah juga nak tamatkan semua ini,
6t bila ia datang, dan ia da menjadi hari lalu, aku pasti akan rindukan semua ini. yup, rindukan semua yang telah berlaku, dan rindukan segala yang telah terjadi. pastinya, kehidupan di UMT bakal menjadi sesuatu yang akan selalu diingati..

No comments:

Post a Comment